Nytt år.

Hello, då var de redan första januari! Helt sinnessjukt vad tiden har gått! Jag vet, jag har varit grymt dålig på senaste, men får väl säga att jag har haft jul och nyårsuppehåll! Men jag tänker göra en kort resumé över min jul och mitt nyår!

Julen, hemma hos min farbror i Sorunda. Supertrevligt, roligt och mysigt! Vi hade julklappsutdelning och lekte lappleken! Så jäkla roligt!


 


 

Resten utav julhelgen var som en enda mysig hemmadag med familjen!

I veckan åkte jag på kryssning med några sköna brudar, och vi hade de gaaaalet kul! Tog dock inte så många bilder, men lägger några stycken!


 


 


 


 


 

Sen hade vi då nyår kvar! Vart lite spontant på fest i Vändelsö! Middag hemma med familjen plus lite annat folk, sjukt trevligt! Riktigt bra nyår!


 


 


 

Gott nytt allesammans, detta år ska jag bättra mig! ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0