4 januari.

Helt sjukt att skriva januari i rubriken, tiden har gått så fort! Dagarna flyger förbi, lovade ju att försöka skriva oftare. Gick sådär. Men kan berätta lite kort, så kanske ni förstår varför. I måndags skulle jag åkt in till gymmet på en lunchpass, men så ringde min chef på morgonen och undra om jag kunde jobba, en tjej hade blivit sjuk. Så då åkte jag in så fort jag kunde och jobba till sju, alltså var hemma efter åtta närmare halv nio, då vilja äta och bara ta de lugnt. Igår däremot var jag ledig som jag skulle vara. Så då vart de bodybike, lunchpass på gymmet och sedan en sväng upp till Haninge C innan jag och min lillasyster åkte hem. Sedan var jag hemma fram till middagen, hjälpte mamma och laga maten och efter middagen då åkte jag ner till Nynäs och mötte upp Martina! Vi hade hörts under måndagen och lite igår morse, så jag tänkte att de var dags att träffa tösen! Så vi gick runt halva Nynäs i stormen innan vi slutligen gick hem till henne, eller henne och Kims lägenhet om vi ska vara exakt! Hade fortfarande inte varit där sen de flyttat in, så de var första gången för mig! Och den var ju jätte stor för en etta! Så vi mös på soffan till lite grejer på tv, snacka resor och massa annat strunt! Sedan kom Kim hem från sin träning, och då var de inte långt kvar till Sverige - Finland matchen börja, så de vart att jag börja kika på den med dom och dom erbjöd att jag fick sova kvar, och så vart de!
Imorse vakna jag upp i tron om att jag hade en ledig dag framför mig, men icke! Ännu en person sjuk, så då är man snäll och ställer upp! En lugn dag hade vi framför oss på jobbet också! Dessutom fick jag och en annan extra tjej stänga ikväll! Vi båda har varit med på stängning förut, men aldrig gjort de helt själva. Så de var kul att få de ansvaret och dessutom piece of cake! Kändes som om man gjort de massa gånger förut, eftersom man hjälpt till alla andra gånger!

Imorgon blir de jobb igen, lite längre dag än räknat men de klagar jag inte på! Så nu ska jag ta och fixa de sista som måste göras innan jag går tills sängs! God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker det är lite komiskt/konstigt val av Kim att skaffa en lägenhet med Martina som är IDENTISK med den första lägenheten han och jag flyttade in i tillsammans, som dessutom ligger i samma område :p

2012-01-05 @ 15:19:15
URL: http://jessicatheresemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0