25 januari.

Hello, idag hängde jag med mamma, mormor och morfar till Farsta. Eller mamma skulle till Farsta till läkarn, och mormor och morfar skulle hälsa på min gammelmormor, så dom släppte av mig och mamma i Farsta. Vi gjorde de vi skulle och hann ta oss en fika innan mormor och morfar hörde av sig och vi var på väg igen. Men inte hem utan först till Maxi och handla en del mat och grejer, förbi systemet också och då även plockade upp Mickis. Efter de bar de av hemåt. Åt lite lunch och nu chillar vi på soffan till OC ;)!


Btw, kan visa mina nya skidkläder som jag köpte i söndags!

 

 

Gillar verkligen jackan, lagom med färg. Johanna ville hellre att jag skulle ha tio färger till om hon fick bestämma, haha ;). Sedan så fick jag dessutom bra pris på allt, så de är svårt att inte vara nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0