24 januari.

Hello, idag har jag haft en del för mig. Först var jag på lunchpass på gymmet, cirkelträning! Grymt trött efter åt, dels efter varit sjuk och därav inte tränat på ett tag och dels för att passet var så grymt tufft! Men de känns bra att var igång igen!



Efter passet åkte jag hem och duscha och åt en senare lunch, Lucas kom även förbi en stund och hälsa på. Så de var trevligt att ses en stund! Sedan var de dags för mig att ut och åka igen, denna gång in till stan på intervju på en Nilson butik. Därefter så möttes jag och Johanna upp, för hon jobbar nära Stockholm Södra, så vi tog sällskap hem!
Men de slutar inte där! När jag kom hem blev de lite födelsedagsfirande av min morbrors fru som idag fyller år! Så grattis ännu gång Linda!

Just nu tittar jag på ett program som går på ettan, alltså ni måste se de! Mot alla odds, heter de, klockan åtta på ettan på tisdagar, lägg de på minnet! ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda w L2K

Tack!!! :o)

2012-01-25 @ 15:54:44
URL: http://www.lindaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0