23 januari.

Hipphipp hurra för idag är de min dag! Ja, tro de eller ej idag fyller jag 20 år! Helt sjukt vad tiden har gått, tyckte jag nyss fyllde 18! Men icke, nu är man 20 år då. Måste verkligen känna efter, för jag har inte fattat de riktigt själv, haha. Dagen började med att mamma och lillasyster kom sjungades med frukost på sängen, vart lyxfrukost! Pannkakor med grädde och värmda frysjordgubbar! Mums, och till de kaffe och Dooleys! Hehe, mamma tänkte först ge mig skumpa men padre vill även ha av skumpan så de fick blir till middagen istället!
Efter jag gått upp och ätit upp min frukost satte jag och mamma fart och röja undan massa saker så vi kunde städa, efter de gick vi upp och handla fika och lite tillbehör som behövdes till middagen. Kom hem så satte jag igång och städa mitt rum, tog bort julgardinerna bland annat, bytte sängkläder, ja gjorde allt helt enkelt.
Sedan duschade jag och gjorde mig fräsch, för middagen. Efter middagen var de fika dags med familjen, och så kom även mormor och morfar ner och gratta mig. Men de blev inte mer än så eftersom de stora firandet blir på lördag!

KÄRLEK! <3

Mormor och morfar var i USA över jul/nyår och jag nämnde till min kusin (som åkte med dom och hennes föräldrar) och även till min mamma som säkert sände vidare att jag ville ha ett par vinröda!

TOKGLAD! Hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Snygga! :)

2012-01-24 @ 18:03:19
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0