18 januari.

Hello! Nästan en vecka sen sist, bra gina! Haha, alltså jaja. Jag har faktiskt varit upptagen!
Var hundvakt i fredags, jobbade i lördags, söndagen vart däremot inte så händelserik. I måndags vakna jag upp av ett jobberbjudande som jag tog, på Hötorget där jag dessutom sökt jobb och så när jag ändå var där boka vi tid till intervju, den 24:e tisdag nästa vecka. Igår var jag däremot ledig, och passade då på att höra av mig till Alexz och hörde om hon kunde ses, så de vart en fika i Haninge och så tog vi oss även en titt i butikerna, jag hitta ett par nya svarta jeans! Som var verkligen välbehövt! Idag skulle jag vart ledig också med de blev lite jobb på Nybrogatan!
Så nu ikväll blir de en lugn kväll för imorgon blir de även jobb, fast på "min" butik på Kungsgatan. Ska eventuellt träffa Jessica efter jobbet, var länge sen man såg den tösen, så de ska bli kul att träffa henne igen!


Jag igår påväg in till Haninge för att möta Alexz!

Kommentarer
Postat av: Maya

Åhh vad bra du klär i mössa... de flesta klär faktiskt inte i mössa.

2012-01-18 @ 22:46:01
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Skönt med en lugn kväll och som förre skrev du klär jätte bra i mössa. Jag har själv svårt att hitta någon mössa som klär mig och det är ju faktiskt ett måste på vintern. :)

2012-01-19 @ 09:16:26
URL: http://finest.se/sojkasframtid
Postat av: therese

men fett snygg vän man har!

2012-01-19 @ 17:08:38
URL: http://nattstad.se/tnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0