11 januari.

Hello, dålig på att skriva igen. Men mina senaste dagar har inte varit så jätte intressanta. I måndags kände jag hela dagen att jag var seg och hade en förkylning som låg och kröp. Med hopp om att de inte skulle bli värre vakna jag upp igår och kände mig såklart värre, tjock i halsen, täppt i näsan och febrig. YES .. fast nä!
Hatar att vara sjuk. Har inte tid med de och är allderes för rastlös! De har självklart varit superfint vänder dessa två dagar, så jag har inte kunnat gått ut och promenera i de! De som är tur är att jag inte haft något jobb upp skrivet på schemat dessa dagar och ingen som har ringt i nöd heller. Känns sämst att behöva säga nej i fall någon skulle ringa. 

I vilket fall som helst. Kände inte för att begklaga mig allt för mycket på bloggen! Men idag har jag varit riktigt duktig! Jag har skickat in två ansökan om jobb till två nilson butiker i stan! *Cross my fingers*

Nu ska jag ta och damsuga i rummet och resterande övervåningen så gått de går, lär väl bli middag lagom på det. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0