Ops, I did it again.

Hello, gjorde de igen. Glömde bort bloggen totalt. Men till min ursäkt har jag haft fullspeckad vecka, hehe. Påsk hegen var bra förutom en detalj som jag inte vill nämna i bloggen just nu. I måndags var jag ledig, då vart de bio med Martina, Kim och Emma! Riktigt trevligt, speciellt eftersom att Martina och Kim just då hade kommit hem från USA! De vart Amarican Pie Reunion, och den var faktiskt riktigt rolig, man är alltid lite orolig när uppföljarna kommer så pass mycke senare, risk för att dom kan bli lite b och inte alls ha samma humor (som i detta fall) som "orginal" filmen!

Sedan jobbade jag i tisdags, så kom hem sent och upp tidigt morgonen därpå, de var kurs som väntade! Kursen var klar ungefär vid fyra tiden, då såsa jag av lite tid på stan innan jag gick till jobbet. Inte för att jobba utan för att vi skulle ha en skoprovarkväll/personalkväll. Vi åt Sushi och provade skor efter stängning! Alltid trevligt med små grejer med tjejerna på jobbet!

Torsdagen stod träning på schemat, då jag var ledig helt och hållet! Även på fredag tränade jag, på ett lunch/eftermiddagspass och därefter åkte in till jobbet. Kom hem sent och upp tidigt dagen därpå, jobb väntade även igår. Då jag kom hem med mormor och morfar på middags besök, och mamma och pappa hade dessutom grillat köttet! Mycket gott må jag säga! Länge sen man åt grillad mat ;).
Efter maten gjorde jag mig i ordning för att åka in till stan, Martina fyllde år när hon och Kim var i USA så då var de lite utgång som blev hennes födelsedagsfirande!

Så haft som sagt lite fullrulle. I dag har dagen däremot inte varit sånt drag på, utan mest softat och tagit de lugnt på soffan men även hunnit vara ute i solen lite!

Dessutom haft ett efterlängtat skypesamtal med Johanna! <3 Vi ska skype-dejta imorgon igen förhoppningsvis! ;)

 

Min fina vän, som jag saknar dig från andra halvan av jordklotet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0