3 april.

Hello!
Idag var de tänkt att jag skulle upp och äta frukost och sedan åka iväg till gymmet, men fick mig en "glad" överraskning när jag skulle på toaletten, de var mens som hade kommit. Jag trodde jag hade ont i magen på grund av att jag var behov av ett annat typ av toabesök. Så då kände jag att de inte var någon idé att åka iväg och gymma. De två sista gångerna jag har tränat och sedan efteråt upptäckt att jag fått mens har jag mått så himla dåligt, jag har varit illamående och svimfärdig efteråt och de är riktigt äcklig känsla, speciellt när man är ensam efter passet. Och jag hade dessutom tagit verktablett direkt när jag vakna imorse för jag kände att jag börjat få ont i örat, misstänker att de kan vara någon öroninflammation som spökar. Ändå så fick jag menssmärtor som gjorde mig illamående. Så de fick bli en lång och härlig promenad i solskenet istället! Med sällskap av hunden och mamma, och de är inte så illa de heller, dessutom mådde jag bättre i magen efter de också!

När jag kom hem gjorde jag mig i ordning för att ändå ta mig till Handen, på bankärenden och sedan hade jag och Emma planerat att ses. Hon mötte upp mig lagom tills att jag var klar på banken, vi gick upp till centrum köpte oss fika och pratade på! Jätte skönt att få lite tid att catch up! Sedan när vi var för rastlösa för att sitta still så gick vi runt i centrum och kika. En riktigt mysig dag helt enkelt!

Kom hem och hjälpte då min mor och lillasyster att fixa maten, de vart biffar, lök/gräddsås med kokt potatis med lite broccoli på sidan av! Rikigt gott, ;) en klassiker här hemma!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0