2 april.

Ja, kan ju inte säga att de rullar på med bloggandet. Men gör faktiskt ett tappert försök att komma ihåg att skriva lite! Vanan har gått ur mig så man tänker inte på att skriva när man har tid över. Vilket jag ändå brukar få. Men ska försöka mina vänner, stå ut ;)!

Igår var de då första april, fyfan ville inte ens vara inne på facebook, alla skrev sina dåliga skämt om att dom skulle utomlands, hade skaffat förhållande/gjort slut och diverse grejer som man VET att de där är ett aprilskämt så de blir inte ens kul, mest irriterande faktiskt. Ett aprilskämt ska vara något som folk faktiskt kan gå på! Inte något man bara häver ut sig och lägger upp på sin status på facebook!

Idag har jag inte jobbat så därför har jag och min mamma varit ute och promenerat på morgonen och sedan faktiskt bara tagit de lugnt, eller ah .. mamma gjorde ett tappert försök men hon måste springa och ta hand om lite tvätt då och då. Men vi har haft en trevlig dag! Och om ca en halvtimme ska de bära av till gymmet för min del, möte upp Mickis och troligtvis Bea! Blir bodybikepass 18.30 till 19.30, sedan när jag ändå är där ska jag ta och förnya mitt gymkort. Först och främst ändra från halvårskort till årskort, blir lite billigare i månaden och dessutom så om jag skulle köra på halvårskort igen så skulle nog sommarmånaderna vara ganska waste of money, där finns då risk att de blir mindre gym och mer ute träning på hemmaplan. Och då skulle gymkortet ta slut lagom till hösten. Nej, så nu blire årskort!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0