1 vecka och 1 dag sen sist.

De går bra nu kompis de går bra nu!
Haha, not really! Men whatthaheck! Jag skriver när jag får lust, de är ju bara for fun för min egen del ;). Lite för Amanda och Johanna också, dom vill inte gå miste om något! Inte för att de finns så mycket att missa, but girls, this one are for you ;)!

Idag och igår har jag varit en riktigt duktig flicka! Jag har varit nere i båten och hjälpt päronen att få ordning på den! Dom ville sjösätta denna helg så nu blir de full rulle! Idag var jag och mamma nere under dagen och polera upp Ebba så fint, hon var så blank att solen spela sig i ansiktet på mig så jag fick lite solrosiga kinder!
Och på tal som sol, äntligen har den tittat fram igen! Inte mycket, men åtminstonde så den värmde! Riktigt skönt, hoppas den visar sig mer imorgon, för på onsdag blir de regn igen. Mycket regn och moln på senaste, rätt deprimerante. Vädret har inte hängt med, men de ska ändras mot nästa vecka enligt den där långtidprognosen i tidningen. Så jag hoppas att de verkligen stämmer!

De var väl allt för nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0