Helgen i bilder.

Fredag, då var jag på begravning med Mickis och Linda. Jätte fin begravning, vila i frid Marcus! <3

 

 

 

Lördags, jobbade först på morgonen sedan åkte jag Mickis, Natta och Broman ner till Nynäs för att se på Mickis när hon spela match. Vi lämna först av Mickis på uppvärmningen och åkte då iväg och köpte fika på Shell med David och Alex. Vi alla åkte ut till ringvägen en sväng innan vi åkte tillbaka för att se på matchen. Fast Broman skulle köra Hampus till Haninge, så han lämna mig och Natta på kvarnängen med David, Alex och Derby (hund som Natta och Broman är hundvakt till en tid framöver).

 

 

 

 

När de var åtta minuter kvar i andra halvlek hände de grejer, ambulanshelekoptern kom på besök! En kille i ishallen hade skadat nacken under en match som höll på samtidigt!

 

 

Vi testa hur snabbt Derby kunde springa!

 

 

Efter matchen så vart de käk på Al Porto! Dagen idag har vi städat igenom hela huset Mickis och jag, mamma och pappa kommer hem från sjön idag, så vi tänkte att de ska få komma hem till ett fint och rent hem!

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0