14 september.

Hello, dagen idag har varit rätt lugn. Sedan så åkte jag in till Handen och mötte upp Mickis och Bea vid två tiden, vi kika runt i centrum och jag hittade även lite fint! Hitta en fuskpäls på H&M och även ett sött linne! Sedan hade jag en rabatt-grej som krävde att man skulle köpa minst tre saker för att få 20% rabatt på hela köpet, så då hittade jag ett par riktigt söta mjukisshorts som man kan strosa runt i hemma, kosta endast 50 kr också! Så de var ju som om jag inte ens betalade dom när jag fick rabatten på hela köpet. Bra va ;) sedan så hittade jag ett par jätte fina fjäder örhängen på Vero Moda! Superfina verkligen, kunde gå ifrån utan att köpa dom! Kommer bilder framöver på dessa sötsaker!

Igår hade vi de jätte trevligt hemma hos Johanna! Salladen var så grymt god och vi hade de riktigt trevligt, sådär som bara fyra tjejer kan ha på en tisdagskväll! ;)


Jag på väg och möta tjejerna ute i blåsten!


Vår grymt goda sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0