Helgen som varit.

Hello! Haft en bra helg i helhet! I fredags var jag på gymmet och körde bodybike pass och sedan kom jag hem och tog de lugnt och la mig rätt tidigt också, skulle upp och jobba på morgonen. Sen när jag kom hem höll familj på att göra amrikans pannkaka! Så de vart som en brunch! Sen så klippte jag min bror, tack och lov för de! Var så trött på att se hur han såg ut de hans kalufs! Alex hans tjej hjälpte mig lite, hon är bättre på saxklippningen än vad jag är. Och resultatet vart bättre än förväntan! ;)

Efter de var de bara till att duscha och göra sig i ornding själv, de vankades tjejkväll hos Majsan! Natta och jag åkte in till Vh och mötte upp Therese och Maja där, vi handla och gick hem till Maja. Även Cissi, som inte skulle komma från början, dök upp! Jätte kul, vi åt jätte god mat och drack massa gott, snacka strunt, lyssna på musik och hade bara hur trevligt som helst! Vart dock lite sent, och säger dock bara för att jag skulle jobba idag! Endast i 3 och en halvtimme, men ändå! Men de gick förvånatsvärt bra! :)


Mina b-rudar! <3
Nu blir de en kopp te och mys framför tvn! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0