4 oktober.

Hello, varit lite off de senaste dagarna, kan säga lite kort att jag var i farsta i söndags med Johanna! Vi kika på diverse och hade de supermysigt! Sedan kom även Linnéa dit så vi åkte hem tillsammans till Johanna, men Linnéa var bara där tills hennes föräldrar kom och hämta henne. Mot kvällen så haka jag och Johanna på hennes bror David och några vänner in till Heron, dom skulle se på de tre musketörerna, jag och Johanna körde på Friends with Benefits! Rolig och bra film, gillade den starkt! Vi hade alltså en "supersöndag", om man ska citera David ;)!

Jobbade hela dagen igår och idag, började på blomjobbet sedan mellan 10-18 på Jerns i Gallerian. Får se hur de ska bli imorgon, ska börja klockan 13, men hon kanske behövde mig tidigare berodde på en annan tjej om hon var frisk nog att komma imorgon eller inte. Hur som helst jobbar jag till 18 imorgon, funderar på att ta en sväng förbi gymmet efteråt, har ju köpt gymkort! Dags att börja också, få arslet ur vagnen rent ut sagt!
Köpte nya skor igår btw! Sjuuuukt snygga från Nilson, ett par Vagabond boots/stövletter. Vet inte hur jag ska beskriva dom så lägger upp bild på dom istället ;)!




KÄRLEK!

Och på tal om kärlek, får inte glömma att säga (som om ni inte redan visste de) att DH börjar ikväll!! Sista sesongen också!! Är så taggad, som jag längtat! Imorgon är de Grey's också, underbaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0