27 oktober.

Hej! Idag körde jag cirkelträning på gymmet och efter de skulle jag egentligen träffat Alexz, men hon mådde inge bra så de blev inte av. Så då åkte jag hem åt mig en lunch och sedan faktiskt bara gjort ingenting, känner mig lite småtrött idag så de var skönt. Och så fick jag sms från en tjej på jobbet som undra om jag kunde jobba imorgon, så jag sa att jag kunde. Skulle egentligen följa med mamma till Nynäs imorgon, vi skulle fika och kika runt i butikerna lite, men de får vi ta en annan dag helt enkelt. De är nog de som är mest jobbigt med mitt jobb, att jag inte har något fast. Skulle vara toppen att få ett fast jobb, skulle kunna komma igång med körkortet snabbare, resa, flytta hemmaifrån, ja mer frihet helt enkelt. Men jag ska jobba mig dit!
Strax är de middag sen blir de mer slöa på soffa, hehe ;)! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0