26 oktober.

Hello, har precis varit uppe på station och laddat mitt busskort. Tog samtidigt en sväng med hunden och mamma skulle även hon fylla på busskortet och sedan möta Mickis. Dagen idag har varit lugn och skön, egentligen skulle jag och mamma åka med mormor och morfar ner till båten men de vart inte av för att mamma skulle med Mickis till läkarn. Så efter jag ätit frukost imorse tog mamma och jag med oss hunden och tog oss en promenad i de härliga vädret! Och vi fick Pärlan till att gå också, vilket hon inte gjort på ett tag nu för hon ska bara stanna och nosa överallt när hon löper så man kommer ingen vart. Men idag gick de bra!
När vi sen kom tillbaka efter promenaden som gick på ungefär en timme och en kvart så gjorde jag i ordning lunch åt oss, hackade upp en mozzarella ost och skar upp lite gott bröd, tog fram skinka och olivollja. Kanongoda lunchmackor vart resultatet! Vi tog oss även en kaffe och en masarin på de.

Allderes strax ska jag gå upp till bussen och åka in till stan, hänga med Jessica lite. Vi ska ha mysonsdag! ;)<3 Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0