25 oktober.

LÖNING, WOHOOO! Haha okej så kul är de inte, men de känns skönt att inte vara fattig :). Johanna ville kika lite på stan och jag jobbar inte idag så de blir så att jag får åka in och möta upp henne när hon slutat! Så vi ska kika runt lite, funderar på att köpa ett par nya svarta jeans. Alltid bra att ha i garderoben, dom jag har känns som om dom har gjort sitt nu. Hur som helst kommer de vara supermysigt att bara strosa runt på stan med Johanna!

Ska nog ta och fixa mig lite mackor, åt lite gröt men de var inte så mycket, så de får bli en macka på de så blir de finfint ;) fylla på kaffet också! Älskar att ta de lugnt på morgonen!






Duschade direkt när jag kom upp också, bättre start på en dag finns nog inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0