18 oktober.

Tja, i'm alive! Har varit lite off på senste, jobbat för de mesta! Så har inte haft så mycket att skriva om och ingen vidare ork heller. Sedan bodde jag hos Therese förra veckan mellan tisdag och fredag! Hon bor hos den dagmamman hon jobbar hos, för hon och hennes familj är på semester, dom är tillbaka till torsdag den här veckan. Vi prata om att jag skulle bo hos henne igen, men de är tisdag redan idag plus att jag inte jobbar något i veckan som de ser ut just nu, så kan vara ganska skönt att vara hemma och tare lugnt och få lite saker gjort!

I lördags var jag på ladies night, kan ju vara kul att nämna! Fick de i student present, jag och Natta, Mickis fick de i 18-årspresent och mamma fick följa med bara ändå ;). Så de vart tjejerna i familjen, kusinen och hennes mamma, kusinens killes mamma och kusinens moster! Så vi var en blandadgrupp med tjejer i olika åldrar, men vi hade de riktigt trevligt! Innan åt vi hemma hos min kusin Jessica, supertrevligt verkligen! Och fysatan vilken bra show! Har du aldrig gått på ladies night är de något du måste göra! Var roligt och bara hur bra som helst, helt klockrent!

Idag körde jag lunchpass på gymmet, bodybike, eller spinning som vanliga gym kallar de ;)! Så sjukt skön träning, och en bra passledare ;)! Men ska fixa en kopp te till, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0