1 oktober.

Hello, sitter och bara softar framför tvn. Känns riktigt skönt, har haft en del att göra de senaste dagarna, förutom jobbet alltså. Jag har umgåts med massa fina människor och hitta på roligheter! I torsdags efter jobben åkte jag hem till Jessica direkt, vi åt tacco och hon var snäll och klippte mig. På fredagen följde jag med henne när hon skulle tatuera sig, vilket gjorde så att man själv vart sjukt sugen på att göra den tatueringen jag tänkt på hur länge som helst! Vid fem tiden åkte jag till Slussen och mötte upp Johanna, vi skulle kika runt lite i butikerna på götgatan. Alltid lika mysigt att kika på stan med trevligt sällskap! Sen åkte hon och jag in till Hammarbysjöstad och mötte upp Emma Snäll och Co på gokart-banan där! Vi uppvakta att Thomas fyller 20 den 5:e, så vi åkte gokart och duscha och gjorde i ordning oss och åt på Jensens på Sveavägen. Var sjukt roligt att åka gokart måste jag säga, om du inte gjort de, se till att prova! Efter vi ätit åkte jag och Johanna hem men de andra var kvar i stan och gjorde gatorna osäkra! Johanna skulle upp tidigt på match idag och jag skulle jobba, så de blidde ingen krogen för oss. Men vi hade rikigt kul vilket fall som helst!

Idag gick de jätte bra på Jerns, herregud vi glömde tiden så pass att när de var stängning var de en del kunder kvar och vi hade inte ens stängt av musiken eller stängt dörren (vilket betyder vi stänger strax). Men de var jätte kul att de var så full gång på jobbet!


Sjukt fint väder idag också, inte sådär jätte kul att jobba då, men men. Fick njuta av morgon och kvällssolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0