Morgonpromenad!

Hejsan, jag bestämde mig för att inte gå på cirkelträningen idag, skulle bli för stressigt. Så då bestämde jag mig för att ta en morgonpromenad innan frukost! Vilket var superskönt! Vädret idag var väldigt friskt och dessutom såg jag förändring ganska fort, molnen for förbi som om någon stod och blåste iväg dom! När jag kom hem så åt jag frukost till "Bonde söker fru" vi brukar titta på "Grey's" på onsdagkvällar, så då blir de "Bonde söker fru" dagen efter på tv4anytime! Just nu gör jag mig klar för jobbet, ska försöka hinna äta litet mellanmål innan jag åker iväg. Ha en trevlig dag allesammans!



Först såg de såhär grått ut ..



Men de lättade ganska fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0