Bortamatch.

Hello! Varit lite off idag, men dega bort hela morgonen, sen var de bara till att hoppa snabbt in i duschen och sedan åka iväg till Farsta. Jag följde med mamma, hon skulle till läkarn så tänkte vi kika på lite saker i Farsta efter de och jag skulle efter de åka till gymmet. Men allt tog längre tid än väntat hos läkarn, så då vart de bara en snabbvisit i Farsta och som tur var så var mormor och morfar även där och uträtta ärenden, så jag och mamma fick åka bil med dom, och eftersom jag skulle till gymmet var de snälla och släppte av mig i Haninge och då plockade upp Mickis som precis slutat praktiken vid den tiden.

Körde CXWORX idag, och passet var till mesta dels nytt! Vilket jag tyckte var posetivt, gillade faktiskt dessa övningar mer och de övningar från gamla passet var övningar som jag gillade. Så de var riktigt svettigt idag och riktigt kul!

Efter passet åkte jag hem till Therese som bor här i Haninge hos hennes mamma, så de blir en myskväll med sötisen! ;)<3



Sweetheart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0