6 november.

Tja, har varit riktigt dålig på att uppdatera på senaste, har inte haft tid och när jag haft tid har jag inte känt något sug. Ibland blir de så. Men de känns som att jag är back in the game igen ;)!

Igår firade vi Carlzon som fyller år idag! Så vi var i hennes familjs lägenhet i stan och åt middag och drack lite gott, sen var tanken att vi skulle föra någonstans sedan dra vidare, men de vart aldrig så. Utan vi vart kvar i lägenheten rätt länge så då var de bara leta upp stället som vi skulle till, vilket visa sig att de inte var de lättaste. Ingen av oss visste var stället låg, så vi fick förlita oss på eget kunnande och kartor på mobilen! Tillslut när vi väl hittat stället var de inte ens kariokekväll, (som var anledningen till att vi valde just de stället). Så de vart världens flopp, så vi åkte hem då! Alla hade tappat suget, men de var ju ingen dålig kväll för de, vi hade hur trevligt som helst hela kvällen innan dess!


Utsikten på söder vid lägenheten, hur fint som helst!

Idag var jag med Therese, vi hade "sminkkurs" om man ska kalla det de. De var med samma kvinna som hade hudvårdshomeparty med, som säljer Mary Kay produkter! Och denna gång lärde vi oss om hur man kan använda smink, för att göra de så snyggt som möjligt, vilket inte är alltid de lättaste! Vi hade de jätte mysigt och dessutom lärde i alla fall jag mig en hel del! Hur kul som helst och man kom hem jätte fin också!





Hedanefter kommer man kunna fixa festsminkningen själv ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0