24 november.

Hej! Varit riktigt segt idag på jobbet! Men inte så konstigt, dagen innan lön klart ingen vill handla skor och dessutom är de inte direkt jätte kallt ute så de är inte skonöd heller. Helt sjukt, var över 8 plus grader ute idag! Gick i skinnjackan med halsduk och vantar till, sedan hade jag shorta på mig idag och linne under och jeans till de, så hade inte speciellt varma kläder under och jag frös inte. Var lite svalt nu när jag skulle gå från tåget hem, inte inte så att jag frös ihjäl. Nej, vill ha vinter på ritkigt! Är ju förbövelen en månad kvar till Julafton och de är första advent på söndag redan!
Nog med skrivande för ikväll,ska konsentrera mig på avslutet i Criminal minds!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0