23 november.

Tja! Har pysslat mest hemma idag, först kom min morbror förbi och hjälpte mig sätta upp en lampa på mitt rum. Sedan har jag mamma och Mickis rensat i kylskåpen och köksskåpen lite. Så nu tog jag mig lite tid till att göra om min header, så vad tycks? :)
Kände att jag inte kunde ha sommarkläder längre, hehe. Så de får var så ett tag, kanske kommer någon små ändring, får se! Imorgon är de tänkt att jag ska hinna mer cirkelträning innan jobbet, men de blir lite tight med tid att göra mig fräsch för jobbet och hinna med tåget efteråt. Så funderar jätte mycket på de, hinner om jag är riktigt snabb, samtidigt är de ingen kul att stressa och jag är inte den som är supersnabb heller, hehe. Hm, knepigt!



Tummen upp för headern?
(Bild från i somras)

Kommentarer
Postat av: Linda w L2K

Me likes!

2011-11-23 @ 18:36:44
URL: http://lindaw.se
Postat av: ginah

tack! :)

2011-11-24 @ 10:54:02
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0