21 november.

Hello! Ny vecka är igång och jag har startat min måndag med att besöka min gammelmormor! Följde med mormor och mamma dit, morfar körde med följde inte med utan hade fotvård på schemat! När han var klar kom han och hämta upp oss så åkte vi hem. Gammelmormor var lite tröttare än vanligt idag, men de gjorde inget. Alltid trevligt ändå! När jag kom hem fick jag prova lite kläder, mina klänningar och wonderbra bh:n från nelly hade anlänt! Klänningarna passade inte riktigt men bh:n satt som den skulle, så de blev lite andra klänningar hemskickade för provning, lär komma på onsdag eller torsdag. Men nu ska jag in till Haninge, till Najaden och köra bodybike pass! Chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0