20 november.

5 dagar kvar till lön, YES. Anledningen till att jag längtar extra är för att detta är julklappslönen! Älskar att handla julklappar, gillar liksom att visa omtanken! Behöver inte vara något dyrt eller superspeciellt, men försöker ju lägga en tanke bakom varje klapp ;). Lyckades jätte bra förra året, får se hur de går detta år! Förutom julklappar ska jag nog ta tag och fixa mitt rum också, tänkte måla om och kanske fixa mig lite nya möbler, typ små saker. Ska bli kul!

Helgen som varit då, ganska så lugn och skön. Tränade i fredags under dagen, tog de lugnt sedan på kvällen. Upp tidigt och iväg och jobba i lördags och direkt efter jobbet åkte jag hem till min farbror med familjen plus mormor och morfar, och där väntade mer släkt! Så de vart en härlig liten släktmiddag! Fick skjust hem av Lucas också, han var snäll och ställde upp! Och så var de trevligt att träffa honom lite grann.
Idag har jag bara segat, lega på soffan kollat på lite program på tv4anytime och ja, gjort mest ingenting ;). Och så ska jag fortsätta, ska nog ta fram lite glass senare också, kanske till Beck ikväll, hm .. blir nog bra!
Ching ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0