17 november.

Hello, sitter och myser framför tvn just nu, och smälter maten lite. Har idag under dagen varit på gymmet, körde först cirkelträning i en halvtimme och sedan direkt efter körde jag ett nytt pass, som jag inte kört förut. CXWORX heter de, de är en rygg och mag träning som också är på en halvtimme. Riktigt kul och skönt pass! Varit rätt seg redan sen imorse, antagligen för att jag somna senare än de vanliga igår, så efter passen kände jag att jag verkligen gjort mitt för dagen, haha!

Igår kväll var jätte mysig och filmen var grymt bra! Slänger upp de bilder som togs, vart inga på Therese och David, dom tillät mig inte att ta kort, tråkisar!


Godiset och påsen var ju bara ett måste, hehe ;)


Sötis!


<3



Pluttan! <3


Biljetterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0