12 november.

Tjena, är väl egentligen den 13:e november nu men jag ska i alla fall skriva om lördagen!

Kan börja med att berätta att jag och Mickis körde bodypump pass i fredags och de känns idag! Men de är skönt på ett sett, om de inte känns efteråt har man inte tagit i ordentligt!
Dagen började med arbete från 12 till 5, och kvällen skulle se rätt lugn och ensam ut. Ingen skulle bli hemma ikväll förutom jag, men min fina storasyster och hennes pojkvän räddade mig från en ensam kväll framför tvn! Dom plocka upp mig i Årstaberg efter jobbet och så åkte vi in till heron för att käka men framför allt för att gå på bio! Tintin i 3D vart de, och jag har alltid älskat Tintin som barn, så var riktigt nyfiken på denna film. Som jag faktiskt uppskatta riktigt mycket också, den hade humor och bra spänning, ni vet när man är med och "löser" fallen så man känner själv att man sitter och funderar på gåtorna osv! Riktigt nöjd, så jag tackar för den räddningen och kvällen som var jätte trevlig! Med det, tackar jag för mig och säger god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0