4 maj.

Tjena! Sitter och myser med en varm kopp te! Pärlan har legat hos mig nästan hela kvällen, mys! Men nu har hon dissat mig för mamma, haha. Idag så följde jag med Mickis till sjukgymnasten, hon har nog satt sin fot där för sista gången nu! Hennes sjukgymnast testa henne på samma vis som hon testa henne när hon börja, och hon fick nu ett godkänt att börja träna fotboll igen! Jätte stolt över henne och hon är så klart jätte glad! Hon har verkligen kämpat och träna upp knät för att kunna komma tillbaka till fotbollen, måste kännas grymt!
Provet som jag gjorde idag gick riktigt bra, kändes bra och skrev i allt! Så måste ha gått rätt bra ;). Läste i metro idag att de ska sjunga på Grey's idag .. lite svårt att ens tänka mig. Musikal på ett sjukhus, hm. Får väl se, men Dr Mcdreamy hade iaf tackat nej åt att sjunga. Ska bli spännande att se!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0