22 maj.

Tjena, sitter i soffan en aning mer solbränd än igår! Gillar att de är soool och värme, och mer ska det komma!

Märkte just att jag inte skrivit något på hela helgen, så kör en lite snabb overlook. I fredags efter skolan åkte jag med Mickis och Natta in till stan, Mickis skulle sitta hårmodell åt Jessica, hon utbildar sig till frisör och behövde klippa någon med hyfsat långt hår på en timme. Så de fick bli Mickis, mitt hade tagit för lång tid och torka för att hon skulle hinna på en timme. Mickis vart jätte fin i håret och Jessica vart godkänd! Sen åkte vi hem till Natta för att packa och möta upp Broman för att sedan åkta hem till Ösmo. Sen kika jag på fotboll efter middagen annars var de bara en lugn hemma kväll för mig del, käka ungsbakade chips och drack lite cola och kika på film innan jag gick och la mig.

Igår följde jag med min farbror till Nynäs för att handla direkt efter jag ätit frukost. Vi var i nynäs i lite mer än en timme och åkte runt och köpte de som behövdes inför kvällen och till hemmet. När vi kom hem igen fika vi lite sen hoppa jag in i duschen och tog mig sedan till Nynäs igen, denna gång för att möta upp Emma och Thomas. Dom stod och sköt någon typ av pilgrej, riktigt svårt men kul! Sen vid tre tiden gick vi ner mot hamnen för att möta upp Montis och Halle, för att köpa lite glass och bara softa i hamnen. Då smide Emma lite planer för kvällen och de sluta med att jag åkte ner till nynäs igen efter all go mat, ost och kladdkaka! Vart en lång middag igår ;). Vi var ett ganska stort gäng som var där, och hade de trevligt! Sen tog man sista tåget hem.

Idag då, har jag varit snäll och hjälpt mamma i trädgården. Planterat blommor och planerat upp lite på tomten. Rätt mysigt att stå och hålla på med. Plus att de är så härligt att vara ute i solen och värmen! Sen åt vi lite god lunch, baugette, mozarellaost och italiensk salami med såklart olivolja från italien! Godare än så blir det ju inte ;)
Sen efter de har jag faktiskt bara latat mig i solen, fått lite färg och bara myst!
Här kommer en liten bildbomb!


 

 

Mickis och jag från igår!


 

 

 

Min och mammas plantering!

 

 

 

Jag som myser i solen ;)

 

 

Pärlan mös även hon, fast för en gångs skull i skuggan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0