15 maj.

Tjena! Min helg har varit bra men slitsam, haha närå, inte så farligt. I fredags jobbade jag nere vid coop för första dagen, åkte direkt efter skolan. Vart lite segt mot slutet, hade inte så mycket och göra och de kom väldigt lite kunder. Igår jobbade jag mellan 10 och 5, den dagen gick åt mera. Fint väder och hade mer och göra och mer kunder, inte förrän efter halv fyra tiden vart de lite segare. När jag slutat hade jag besämt mig för att köpa mig lite lösgodis, var så grymt länge sen! Så jag köpte lite grann, eftersom de är så billigt på coop också. Riktigt gott var de, hihi! Köpte bara de jag absoult gillade mest ;) och inte så mycket heller faktiskt. Kände liksom att lite lördagsgodis gör ju inge!

Kvällen vart en lugn kväll, och de var lika bra. Trött efter jobbet och ett tråkigt besked på det. Kände då inge sug för att göra något speciellt. Så vart de med det.

Idag så har jag bara varit hemma, städat och pluggat. Kommer bli till att plugga kvällen ut. Imorgon har jag coopertest och religions prov. Wish me luck! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0