1 maj.

Hello! Gårdagen var riktigt mysig och trevlig! Behövdes verkligen, räcker ibland att bara umgås. Vi åt god mat, prata massa och det sitter ju aldrig fel! Pappas marinad ägde allas också, ;) hehe.
Idag har jag mest degat, har inte känt för att göra något speciellt överhuvudtaget. Har väl ork, men liksom ingen lust. Så ibland får man göra så, right?!
Måste också bara tacka alla fina människor för i fredags! Hade en riktigt bra skiva! Och tacka min bror som var snäll och hämta mig efteråt så man fick komma hem och sova i sin egna säng, guld värt!





Våra fina köttbitar, mina är dom i mitten! Det roligaste är att alla har likadant kött men med olika marinader ;)!

Imorgon börjar skolan igen, ska verkligen peppa nu! Om en månad och 10 dagar är det dags för mig att springa ut i glädjens dag och ut i arbetslivet! Så nu är det sista spurten kvar i skolan och jag tänker köra gärnet! Jag har mått jäkligt mycket upp och ner på senaste, men när jag verkligen känner efter mår jag riktigt bra! Så jag ska bara ladda med positiva känslor och göra detta med ett gott humör, för jag vet att de har inte varit på topp på senaste. Men det är ändring på det nu, det är ljust ute och blir fortfarande ljusare för varje dag, det är blommigt överallt och träden börjar bli gröna, har underbara människor omkring mig dagligen, vänner som familj. Kan inte göra annat än att må bra! Nu jäklar, jag är laddad!





PUSS på alla fina och underbara människor som har gjort min mösspåtagning/skiva/valborg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0