One step at the time, no need to run.

Tja! Oj vad jag varit kass den här veckan. Gått och lagt mig typ nio varje kväll, har varit så sjukt trött! Har sovit jätte dåligt i flera nätter, tur att det är fredag ikväll så man får sova ut!
Men det är inte en vanlig fredag, det är ju Therese födelsedag! Grattis på dig snygging! <3 Fyller hela 19 år idag ;)!
Så ikväll blir det middag hos henne och lite annat skoj ska vi nog allt kunna hitta på ;). Ser verkligen fram emot helgen, veckan har varit så pain in the ass så behöver en kickass helg så det jämnar ut de hela! Men nu ska jag dra ut på tiden lite grann, har extra lång rast mellan engelskan och religionen idag, gjorde prov på engelskan som gick rätt fort. Så nu sitter man här och leker bara. Ching!



Jag och min babe från nyår ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0