Jag tacka nej.

Hejsan, vill börja med att berätta att jag nu tackat nej till praktikplatsen i Estland. Jag ska satsa på ett jobb istället! Hade varit grymt kul och verkligen en upplevelse och lära för livet, men jag måste hitta ett jobb. Detta funkar inte längre.

Igår hade jag en grymt härlig, rolig och bara en bra dag med Emma Snäll! Var så sjukt länge sen hon och jag bara sågs. Vi började dagen tidigt, med simning, tanken var att vi skulle på vatten gympan men vi fick lite dålig info, kom till simhallen så visade det sig att vatten gympan var flyttad till tidigare. Så vi tänkte, "äh, vi får väl ta och simma bara lite då", vilket vart ett bra val, har ju träningsverk nu! Vi simma i ungefär en timme, och det känns! Men det är bra att de känns, allt för länge sen. Sen efteråt åkte vi förbi mig en sväng sen åkte vi hem till Emma och käka lunch. Sen gjorde vi i ordning oss lite och slog på "i rymden finns inga känslor", helt okej film tyckte jag. Sen så fick Emma och jag ett litet ryck, så vi gick ner på stan och tog en fika! Jag slog till på en latte och äppelpaj, Emma körde på juice och blåbärspaj ;) mums! Vi satt där på fiket en bra stund och prata om allt mellan himel och jord! Efter det gick vi hem till Emma igen, då var det middagsdags, så Emma gjorde i ordning thai. När vi käkat kom vi på att Emma måste lämna tillbaka filmen hon lånat, så då åkte vi iväg och lämna den. När vi kom tillbaka igen satt vi inne på sf och kika på vad för filmer som gick på bio. Så vi bestämde oss för att åka in till Heron och se på "Min låtsas fru", riktigt rolig film faktiskt!

Så såg vår dag ut, vilket var en riktigt bra dag som hon och jag inte haft på länge. Nu måste jag ta och packa, kryssning ikväll! WOHO, tagggaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0