I want it all.

Tjena, har precis gjort lite nytta, skickat in till ett sommarjobb och funderar på att ringa till Jerns imorgon och höra om det fanns något extrajobb för mig hos dom. Men kanske är bättre att åka in och prata med dom i person. Får se hur jag gör. Har i alla fall letat om de finns några jobb i typ Haninge och Nynäshamn, men verkar inte finnas så mycket deltidsanställningar, de mesta är heltid. Funkar ju inte för mig ännu iaf. Sedan hitta jag ett sommarjobb på systemet, felet är då att man måste vara 20 .. så vart inge med det.
Men jag känner mig panikslagen, behöver verkligen ett extrajobb! Är desperat! Måste börja tjäna pengar och det är nu! Vill för det första känna att jag har råd med studenten och skivan och mina vänners skivor som man vill gå på och förutom det vill jag ha lite kvalitéer i mitt liv! Vill inte prioritera mellan ett par nya jeans eller en kväll ute, jag vill ha både och, jag vill ha allt med andra ord!
Usch, känner att klag-mode är på. Så bäst att lägga ner, jag ska ju vara positiv nu! Så nu ska jag ta och kika lite på tv eller i alla fall göra något annat. Suttit här allderes för länge. Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0