I lalalalalike it.

Tjenaaa. Jag tyckte att jag skulle vara riktigt duktig igår och göra massa nytta, typ skolarbeten. Men vart dock inte så mycket gjort, inte för att jag gjorde så mycket annat utan för att jag inte förstod riktigt och jag tror också att min hjärna var lite halvdöd igår. Så efter middagen gjorde jag lite grann till, sen kikade jag faktiskt på Solsidan, tog mig en dusch på det och avsluta kvällen med Wallander. Sen kunde jag inte somna igår, fattar inte varför. Var riktigt trött men gick inte, antar att jag hade för mycket på hjärnan.
Idag när jag kom hem från skolan så tog jag tag i läxorna igen. Idag gick det också bättre, känner mig lite piggare på något vis. Så nu har jag precis ätit en god middag, mamma gjorde något nytt, en typ gratängaktig. Det var grönsaker, tonfisk, bulgur med bea sås, låter inte sådär jätte gott kanske men det var det faktiskt!
Nu ska jag ta och duscha lite. Kanske kika på matten också. Ciao!






Såg precis att jag tagit bilder på pure från i fredags ;) sweetisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0