31 mars.

YO! Läget där ute?
Här händer inte mycket, går upp tidigt och går och lägger mig tidigt. Ont i fötterna och just idag är jag pisstrött! Annars är det bara fötterna. Imorgon är det första april och dessutom fredaaag! Wohooo, kommer somna på soffan innan kvällen börjat dock ;) men bara känslan att inte behöva ställa klockan! Sen på lördag blir det 18-årspaaarty ;) the Ahlstedtarna fyller år! Emmis och jag har kommit på en liten skojjit present som vi ska fixa också! Så helgen kommer blir bra, inte allt för vild iaf, trötter är mitt andra namn numera!
Later!

Kommentarer
Postat av: Martina

make a clone willy eller hur vare ;)

2011-04-01 @ 12:23:04
Postat av: ginah

haha, vadå ;P?

2011-04-01 @ 17:29:44
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0