Let's get wasted.

Tjena! Idag har jag inte gjort annat än hjälpt mamma med de hon behövt hjälp med. Efter frukosten åkte jag med henne och min morbror och handla inför midsommar. När vi kom hem fixade jag och mamma med alla matvaror och planera upp lite, åt lunch snabbt, fixade sill och därefter tog hand om all rentvätt. Har precis vinkat hejdå till mamma som åker ner till båten redan nu, kanske till och med åker ut redan ikväll. Jag själv ska nu ta och packa mina kläder till och börja med och sedan de andra jag ska ha med till Pärlan och som jag lovat mamma att ta med. Ska bli så jäkla skönt att komma ut på sjön! Har saknat korpen sen jag var ute förra sommarn! Och jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna åka ut i sommar, eftersom jag jobbar de flesta helgerna!
Så jag ska njuta till fullo i helgen!

Imorgon ska jag upp tidigt, jobba med blommorna. Sen beroende på om jag ska åka med pappa och möta upp mamma i Trinntorp eller om jag åker med Broman, Mickis och Thom från Yxlö. De beror helt på när pappa slutar och när Broman och de andra ska åka. Hursomhaver SKA jag ut på sjön imorgon efter jobbet!

Ska återgå till mitt packande på kläder, tänkte bara passa på att visa jeansen och tröjan jag köpte igår!


 

 

 

 

Jeansen är riktigt höga och supersköna, dessutom hur snygga som helst! Färgen och fickorna bak på rumpan är perfekta! Tröjan är kort, som dessutom är skitsnygg till mina höga jeans, både färg och modellmessigt.

Höga jeans + kort tröja = GINA GILLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0