En midsommarnatts dröm.

Hello! Sitter och ska fixa musiken på mobilen lite snabbt, har tröttnat på nästan alla låtar jag har! Haha, så då är de dags att uppdatera sig!
Har varit och jobbat med blommorna, sista gången med Linda, nu kommer jag få klara mig själv i tre veckors tid! Lite nervöst ändå. Men kommer nog bli riktigt lärorikt! Ska troligtvis åka kvart över 12 tåget, till Haninge där jag ska ta en buss ut till Tyresö centrum för att möta upp far min, och sedan tar vi oss vidare ut till Trinntorp där mamma hämtar oss med båten! Får hoppas på att regnet slutat tills dess iaf, men de skulle avta vilket fall som helst.
Hejdå, trevlig midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0