27 juni.

Tja! Sitter och kikar lite på tv. Idag har jag jobbat på morgonen först, var hemma kvart över 11. Åt lite lunch och fräscha till mig, tog mig en powernap, sedan åkte jag tillbaka till Nynäs igen. Var tvungen att gå på ungdomsmottagningens öppethus, behövde nytt recept på mini-pillerna. Borde gjort de redan förra veckan, eftersom jag tog min sista pill från min sista karta igår, hehe. När jag väl var i Nynäs så kika jag runt även lite grann, köpte mig ett par flipflop och två nya tröjor på lindex. Så fick jag sällskap hem med Mickis som slutade jobba i samma veva. Nu ska jag ta mig en dusch, ska upp och jobba imorgon också, och efteråt ska jag träffa Therese! Vi ska ta vara på de underbara vädret! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0