21 juni.

Hello! Dagen idag har varit super mysig, eller inte så mycket till en början. Jobbade med blommorna mellan sju och elva imorse och sedan åkte jag in till Haninge för att träffa mina sötisar Therese och Alexz! Vi fikade först sedan kika vi runt i centrum där jag fynda ett par nya jeans! Halva priset på ett par skitsnygga jeans, jo man tackar! Fynda även en riktigt sommrig tröja. Känner mig riktigt nöjd efter de faktiskt. Och det var ju sjuuukt kul och träffa tjejerna igen, saknat ihjäl mig! Alexz kommer förhoppningsvis tillbaka snart igen så man får träffa henne mer i sommar, och Therese och jag suger på att höra av oss helt enkelt så vi ska ju försöka ändra på det!

Imorgon får jag iaf sova ut lite! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0