20 juni.

Tjenare! Sitter och pustar ut efter arbetsdag och springrunda, jäklar vad aktiv jag lät där! Men så är det, har jobbat på Jerns idag och när jag kommit hem och ätit middag så cykla jag och Mickis till slingan och sprang. Kändes betydligt bättre än vad de gjorde igår! Skumt nog så springer jag mycket lättsammare de dagar jag gjort något under dagen, har jag bara legat hemma brukar de gå sämst.

Imorgon blir de jobb med blommorna på morgnen, sen ska jag träffa Therese och Alexz! Therese har jag saknat varje dag sen studenten, känns sjukt konstigt att inte ses varje dag! Och Alexz och jag kom fram till att vi inte setts sen förra sommarn, SKANDAL! Tur att man ska få träffa finisen igen ;) lääängtar, har ju saknat tösen!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0