16 juni.

Hello! Har haft min första dag på Jerns idag, lärt mig en massa, fått schema och skrivit på papper! Kommer bli sjukt bra och roligt att arbeta där i sommar, har trivts jätte bra på mina praktiker där men nu är de ju på riktigt!
Efter jag varit inne på Jerns åkte jag in till Globens shoppingcentrum för att jag lovat Mickis att köpa en tröja åt henne, men kom även hem med ett linne åt mig själv och tre sommriga nagellack! Sen hemåt och när jag kom hem tog jag de bara lugnt, slog på en film på TV1000 play, "did you hear about the Morgans". En romantisk komedi med Hugh Grant och Sarah Jessica Parker, en gullig och lite små kul film faktiskt! Gillar verkligen Hugh Grant!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0