15 juni.

Tjenare! Igår var de äntligen Martinas tur att ta studenten! Så igår under dagen åkte jag gemensamt in med Emmis in till globen där vi mötte upp Johanna med flera och Martinas föräldrar. Kika på hennes utspring och fick flashback hur man själv kände sig och ville tillbaka direkt! Helt underbar stämmning de där med studenten ;)! Efter utspringer och när flaket väl åkt iväg hängde jag och Emmis kvar med Kim i stan för han skulle vänta på Martina och köra hem henne efter flaket. Så vi åkte en sväng till Farsta centrum och sen tillbaka igen. Dock fick vi vänta lite längre än beräknat, men de gick ändå! När vi kom till Ösmo lämna vi Martina så hon fick ta sig en dusch eller två ;) och vi åkte ner till Nynäs för att hämta smörgåstårtorna. Hemma hos Martina väntade då hennes mottagning, så när de kommit lite folk så högg vi in, sen kom även Amanda som kom senare pga ett möte, och meningen var att vi skulle fira Amanda också för att hon tog studenten den första men hade då aldrig någon mottagning. Så då vart de två flugor i en smäll ;). När kvällen närma sig så piffa vi till oss och åkte in till stan, slutskiva på Rose! Vilket var någe man sent kommer glömma, hade ritkigt kul och jag vet att fler än jag hade de också ;) hehe, bland annat twinsen themselfs!

Slänger upp lite bilder från Martinas utspring!


 

 

 

 

 

 

 

De två sista är då från mottagningen ;)

Men nu är det läggdags för lilla mig, förutom att jag är trött och seg efter gårdagen så ska jag faktiskt upp på min första arbetsdag på Jerns imorgon! Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0