Torsdagmorgon.

Inte för att klaga men jag har ingen ork! Är förkyld och orkar ingenting, snorar hela tiden, hostar varannan kvart och har smått huvudverk. Så vad gör jag i skolan då? Jo, kämpa fasen hit idag för UF företagets skull! Funderar på att vara hemma imorgon, är sjukt seg. Hatar förkylning!
Okej, nu ska jag inte vara mer negativ. Jag vet att jag missat de två senate dagarna. Men kan glra en kort resumé. I tisdags åkte jag hem till Natta direkt efter skolan, hon fixa mina naglar och vi tog de mest lugnt hemma hos henne, sen på kvällen när vi käkat gick jag och Broman och handla lite, hämta täcke på vinden och sen kika vi på film, "The Social Network". Grymt bra film enligt mig! Onsdag åkte vi till skolan tidigt, börja ju åtta. Hade engelska och efter det så skulle vi ha svenska, men vi prata bara om betyg. Så vart ingen lektion av de hela. Åkte till stan med kvart i 12 tåget för att sällskapa min vän på lunch. Sen sa vi vårt adjö för denna gång och då åkte jag till Vh direkt och hem till Emmis! Sen kom även Martina dit och efter ännu en stund kom Johanna. Vi kika på en film sen gick vi upp till en liten typ pub i Vh som heter Millas, där åt vi fyra middag och hade det super mysigt! Sen gick vi hem till Emmis ett tag till och satt på hennes säng och prata om allt och inget. Alltid lika kul mer er tjejer, så tack för igår! <3 Vid kvart i sju åkte vi hemåt till ösmo, sen vid åtta tiden kom Johanna och plocka upp mig och Mickis, för Johanna och Emma S skulle ut och springa vid kvarnängen och Mickis ville hänga på. Eftersom jag är sjuk så gick jag bara, men det var ganska skönt det med. Sen när de sprungit klart kika vi på sista perioden på a-lagets match. Sen åkte vi hem igen.

Så var vi tillbaka i nutid igen. Så jag ska väl ta och vara uppmärksam och ta och arbeta med vårt UF allderes strax. Ching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0