Saturday I love you like gold.

Goddag! Idag är det 50-årsfest! Min farbror José fyllde år igår och idag blir det fest ;) kommer nog blir riktigt kul! Jag har fixat musik listan och jag hoppas att det blir succé! Kommer också vara toppen mat, så vad kan gå fel? Kan bara komma och tänka på en sak. Att jag skulle få hög feber och må skit .. vilket jag absolut inte vill! Känner små svettningar idag, så det känns som om det är på bättringsvägen i alla fall. Tog det lugnt hela dagen igår ändå kände jag mig febrig igår kväll. Så "finger crossed" nu och sen kör ba!



Cuuutie!

Ps. Fick värsta good news angående UF igår, känns då jäääka bra! Precis vad jag behövde ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0