Pluggdag.

tjena, idag har det bara varit massa nytta gjort. Efter frukosten tog jag en promenad med hunden, sen när jag kom hem så satte jag igång och städa i rummet och damsög. Efter det så satte jag igång och plugga på engelskan, ska göra en sammanfattning av min bok jag läst, eller läser, har lite kvar. Men i alla fall, den ska vara klar på onsdag, men nu har jag bara ett bra avslut att skriva sen känner jag mig klar. När jag sen hade läst några kapitel i boken var det dags för middag. När jag ätit klart gick jag in och duscha och sen hamna jag här lite grann. Sen måste jag bita i det sura äpplet och plugga på internationell ekonomi, sen tänkte jag faktiskt ta och lata mig. Titta på solsidan och annat som går på tv ikväll.


 

såhär snygg är man efter duschen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0