Mysdag.

Hallå där. Idag har det varit värsta mysdagen, har till stor del varit hemma med mamma och systrarna. Fast sen fick vi sällskap efter lunch tid av mormor och min morbror plus familj, även Nattas vän Hampus kom hit och fastna, skulle egentligen bara hämta hunden, haha. Sen så hörde Emmis av sig och sa att hon var på väg från Vh ner hit till mig, så gick och mötte henne och fick en kusin med mig, så vi tog en promenad till Kyrkan och sen hem till mig igen. Sen så gick jag och Emmiis ut lite efter jag ätit lite middag, sen när vi hade varit ute och frysit ett tag så tog Emmis bussen hem och jag gick hem till mig. Nu ska jag fixa te och få lite värme i kroppen, vart helt ner kyld. Burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0