Men så kul att man har ork.

Tjena, som min fina rubrik säger så har jag ingen ork, jag har ingen ork till att plugga menar jag då! Men jag måste verkligen, ska göra en sammanfattning eller vad man ska säga om min bok som jag läst på engelskan, fick jag veta igår, så imorgon ska det vara klart! Alltså måste jag vara klar redan ikväll eftersom engelska är direkt på morgonen. Men nu måste jag berätta om en rolig sak! Jag fick ett väldigt annorlunda och överraskande samtal idag från en av mina gamla lärare som berätta att jag blivit utvald bland några andra att få chans att åka utomland och praktisera! I någon ut av baltikumländerna! Och skolan skulle pröjsa allt då! Helt sjukt om jag är en av dom som kommer få åka! Hihi, vart astaggad på det! Hoppas att jag är en av de som får åka, grejen är den bara att jag måste komma på vad jag vill praktiera med då i sånt fall! Men det löser sig nog!
Men nu har jag inte tid att skriva här mera, nu måste jag försöka hinna göra klart engelska arbetet! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0